Otóż co zaobserwowałam ze stron moich klientów.
1. Spadły strony z:
- dużą ilością linków,
- strony typowo newsowe,
- bez black SEO,
- bez wspomagaczy, dodawarek, SWLi,
- spora ilość zewnętrznych linków, naturalnych (ok 600 domen)
- często aktualizowane
- dużą ilością treści,
- linki na stronie tylko w menu głównym i bocznym, w treści niewiele,
- bez black SEO,
- bez wspomagaczy, dodawarek, SWLi.
- dobrze zoptymalizowane,
- spora ilość zewnętrznych linków, naturalnych,(ok 600 domen)
- często aktualizowane
- kilkoma podstronami,
- rzadko aktualizowane (raz na miesiąc i rzadziej),
- kilka linków wewnętrznych,
- duzo treści,
- mała liczba linków zewnętrznych (ok 30 domen - 100 linków),
- bez black SEO,
- bez wspomagaczy, dodawarek, SWLi.
1. Ilość linków na stronie jest obecnie bardzo ważna o ile nie najważniejsza. Po tym jak spadło z Google kilka porównywarek można zauważyc, że ilość linków na stronie musi być minimalna.
2. Ilość linków zewnetrznych - ważność oceniam na 50%.
3. Jakość linków zewnetrznych - ważność oceniam na 70%
4. Treść (stosunek treści do linków) - ważność oceniam na 98%
5. Black SEO (SWLe, dodawarki i inne) - stosowanie i prawdopodobieństwo spadku stron oceniam na 60%.
Pomoc w spadkach i audyty SEO >>>
Pytania? Komentarze?
Wyślij maila z zapytaniem: biuro@g2mediagroup.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz